A pruduzzione di massa principia cù un ingegneria di mostra

Radchenko, unu di i rapprisentanti di vendita di DWIN in Russia.In l'annu passatu, hà purtatu 191 novi clienti è 10 ordini ripetuti.Chì u face cusì bellu ?Avemu aduttatu un furmatu di Q&A, per piacè vede a so risposta sottu.

1.Perchè vulete esse u nostru rappresentante?
Perchè u prughjettu di a mo cumpagnia usa u vostru schermu, rimpiazzatu bè *******, è a qualità hè megliu cà *******, è u prezzu hè più favurevule.
Pensu chì a visualizazione DWIN HMI averà una bona prospettiva di applicazione in Russia.

2. Cumu truvà novi clienti ?Hè pussibule per voi di sparte a vostra sperienza cun noi?
Solu bisognu di prumove attraversu a cumunità, a prumuzione di youtube, è pubblicà una seria d'articuli di scienza tecnica

3. Chì site bè ?
Aghju parechji anni di sperienza di seguitu di u prughjettu è di sperienza accumulata in ricerca è sviluppu

4. Duranti a cuuperazione, chì prublemi avete scuntratu è cumu si risolve ?
Certi prublemi tecnichi durante u prucessu di sviluppu sò difficiuli di risolve, cum'è modbus è c51, ma FAE è a squadra di supportu tecnicu m'hà datu assai aiutu.

5. Cum'è rappresentante di vendita di DWIN, quale hè u vostru pianu dopu 2023 ?
Selezziunate un seguitu chjave è i clienti potenziali da i clienti accumulati in u 2022, per invià i clienti à fà ordini u più prestu pussibule.
stampa
2000 pezzi di moduli LCD da 4,3 ''
U prughjettu più successu hà pigliatu 6 mesi, Radchenko hà seguitu u prucessu da a selezzione di u mudellu di Susan, u sviluppu di u screnu, a prova è a cunferma di l'ordine.Dopu hà pigliatu circa una settimana per finisce u sviluppu basatu annantu à i bisogni di u cliente.U disignu di l'UI di codice DWIN 0 permette à l'ingegneri di cumincià à sviluppà i so prudutti immediatamente, cusì Radchenko hà acceleratu u sviluppu di a GUI di u cliente per una più efficienza.Di sicuru, solu l'ingegneri prufessiunali chì sò familiarizati cù u sviluppu di u nostru modulu LCD intelligente ponu finisce stu prughjettu in pocu tempu.Avemu ancu qualchì prublema quandu u sviluppu di u screnu, ma u nostru FAE hà cooperatu attivamente è hà travagliatu inseme per risolve i prublemi di i clienti in modu efficiente.
Moduli LCD 2000pcs sò stati utilizati per a carica EV, u cliente hà bisognu di schermu LCD touch screen 4.3 '', u so scopu era di riduce i costi, cusì Susan hà sceltu DMG80480T043_09W infine, display LCD avanzatu 800 * 480p d'alta risoluzione, schermu capacitivu, luminosità 800nit, TTL. / RS232 facultativu, anti-UV, u cliente era assai cuntentu cù stu touch screen industriale.
Ligame di compra di stu display LCD da 4,3 pollici:http://bit.ly/3VLvKck
Codice di sconto USD5 da Radchenko è Susan: DWVLPRO

Definitu a divisione di u travagliu, avanzà inseme
In più di Susan, Radchenko hà veramente un bonu cumpagnu, Meditsev.In cuntrastu, Meditsev hè più vechju è megliu in l'affari.U so canale YOUTUBE: (http://bit.ly/3F2zkbv) hà attualmente 2.6W fans.Calchì volta i dui travaglianu inseme, è Meditsev cerca i clienti, è poi li ricumanda à Radchenko per aiutà à sviluppà.Tuttavia, tramindui anu certe cumpetenze di sviluppu tecnicu è capacità cummerciale, cumplementarii è mantenenu i so clienti.
Hanu exhibitu inseme, pudete dì quale hè Radchenko è quale hè Meditsev?
FIGURA

PICTU

PIC
Grazie à Radchenko è Medintsev, è grazie à tutti i rapprisentanti di vendita d'oltremare di DWIN per u so travagliu duru in lancià a marca DWIN (situ ufficiale: www.dwin-global.com) è LCD Display Touch Screen!Hè per via di voi chì avemu acceleratu u nostru ritmu di truvà i clienti potenziali è a produzzione di massa.Continueremu ancu l'innuvazione di u produttu per portà una schermu HMI megliu à i clienti.

A so infurmazione di cuntattu:
Российский торговый представитель:
Владимир Мединцев
Whatsap + 7-918-489-69-72
Telegramhttps://t.me/BaS_TeR

Техническая поддержка:
Владимир Радченко
WhatsApp +7(953)859-27-46
Telegramhttps://t.me/Radchenko_VB
https://vk.com/radchenko_vb

Международный представитель:
Susan Van WhatsApp +86(166)73-68-57-62
https://vk.com/susanvan


Tempu di Postu: Dec-12-2022