Un tipu di Metudu d'upgrade in linea di u software DWIN Screen

——Da u Forum DWIN

Quandu hà sviluppatu u mo propiu prughjettu, aghju scontru u prublema di l'upgrade di u schedariu inconveniente, cusì hè stata cuncepita una soluzione d'aghjurnamentu in linea, chì pò risolve efficacemente i seguenti prublemi:

1. Quandu u pruduttu hà emessu un bug chì deve esse riparatu, ùn pò micca esse riparatu in linea.

2. Incapace di determinà e versioni vechji è novi, l'aghjurnamenti ripetuti sò stati realizati quandu i schedarii di dati ùn anu micca cambiatu.

3. Quandu l'aghjurnà in batch, ogni dispusitivu deve esse inseritu in a carta per separatamente o aghjurnatu cù l'urdinatore superiore di l'urdinatore.

1. Idee di disignu

1) Boot loading u prugramma d'aghjurnamentu, ci hè sempre un pezzu di codice per u prugramma in u sistema, è u codice hè eseguitu à l'iniziu.Basatu nantu à a diffarenza di u numeru di versione Nor Flash, hè ghjudicatu s'ellu si deve eseguisce a versione esistente di u prugramma o scaricate un novu prugramma da l'ospite.

2) Quandu u screnu DWIN hè alimentatu è resettatu, u caricatore in chip hè eseguitu prima, è u numeru di versione attuale di ogni fugliale di dati hè almacenatu in l'indirizzu Nor Flash cum'è a basa per u prossimu ghjudiziu se u schedariu di dati deve esse esse aghjurnatu.(Nota chì u numeru di versione attuale di u schedariu di dati deve esse salvatu dopu chì u schedariu di dati hè aghjurnatu successu).

3) U tribunale di cuntrollu principali ghjudicheghja s'ellu Diwen Screen hà bisognu di scaricà un novu prugramma secondu a diferenza di u numeru di versione.Se u numeru di versione lucale hè sfarente di l'ultimu numeru di versione aghjurnata, u pianu di cuntrollu principale manda una dumanda per aghjurnà u prugramma à a pantalla Divin, è u schedariu di u kernel hè mandatu à u screnu DWIN cambiendu a linea di signale di a carta SD attraversu u relay.

4) A schermu DWIN riceve u novu cuntenutu di l'applicazione è u scrive in Flash esternu dopu a cunferma finale.Quandu u prugramma di l'aghjurnamentu hè eseguitu, resettate u sistema DGUS è eseguite u prugramma in a RAM on-chip.Se resettate di novu, u prucessu di esecuzione di carica sopra serà ripetutu.Quanti numeri di versione diffirenti sò quì, quanti schedari seranu aghjurnati per evità l'aghjurnamenti ripetuti di a stessa versione.

2.Schema di bloccu di disignu

11


Tempu di Postu: Aug-30-2022