Soluzione di Ematomanometru DWIN Basatu nantu à T5L0

1 Principiu di funziunamentu
L'ematomanometru hè un dispositivu medicale chì combina a tecnulugia elettronica muderna è u principiu di misurazione indiretta per misurà a pressione di sangue, soprattuttu utilizendu u metudu oscillometricu.
L'ematomanometru portatile per l'usu in casa hè principalmente cumpostu da MCU, pannellu di visualizazione, sensore di pressione d'aria, bracciale, pompa d'aria, batteria, etc.
U so principiu di funziunamentu hè di calculà a pressione sistolica, a pressione diastolica è a pressione arteria media secondu a fluttuazioni di a pressione di sangue in i vini arteriali durante a descompressione di l'aire.
c3f7fb5881414b07deb9acc50ff0bf1

2 Soluzione di hematomanometru DWIN
A suluzione adopra T5L0 cum'è u centru di cuntrollu di a misurazione è a visualizazione di l'hematomanometru, è monitorizza i fluttuazioni di a pressione di sangue in i vini arteriali attraversu u sensoru di pressione CFSensor XGZP6829D.
040KPG cù compensazione di temperatura.
Dopu à quessa, si cunvertisce dati in frequenza à i prucessi da l'algoritmu di filtrazione.

Allora calcula a pressione sistolica, a pressione diastolica è a pressione arteriosa media, è cunduce u pannellu LCD di risoluzione di 4,3 inch 800 * 480 per visualizà u valore di a pressione di sangue è u conte di pulsazioni.

À u listessu tempu, i risultati di a misurazione sò trasmessi da a voce.

3 Feature

a) Precisu: calculu precisu di i valori di pressione sanguigna sistolica è diastolica cù l'algoritmu di filtrazione.Precisione di visualizazione di 1 mmHg (0.133Kpa).

b) Pressurizazione intelligente: sensore di pressione d'aria digitale integratu di 24-bit d'alta precisione, cuntrollendu precisamente l'inflazione è a deflazione di a cintura di impulsu di pressione, eliminendu efficacemente l'artefatti di misurazione.

c) Emissione di voce: supporta l'ajustamentu di u voluminu è a trasmissione automatica di voce di i risultati di a misura.

d) Grandememoria: supportu per l'usu di duie persone è 800 setti di quistione di storia per persona.

e) Elementi HMI ricchi: Per u sviluppu secundariu di u codice DGUSII HMI 0, pudete ottene a visualizazione di a curva in tempu reale di i valori di pressione sanguigna, avvisu di pressione alta è bassa, aghjustamentu di luminosità, etc.

f) Rechargeable: batteria di lithium integrata cù mini USB, faciule da carica è senza rimpiazzamentu di a batteria.
A1

hua
1.3 Schema schematicu di l'hematomanometru DWIN

imagine 3
imagine 4
imagine 5
imagine 6
imagine 7

1.4 Interfacce Demo


Tempu di Postu: Apr-06-2022