Cumu a schermu intelligente DWIN DGUS realiza facilmente l'animazione 3D

L'effetti visuali 3D sò stati largamente utilizati in HMI.L'effettu di visualizazione realisticu di gràfiche 3D pò spessu trasmette l'infurmazioni visuali più direttamente è riduce u sogliu per l'utilizatori per interpretà l'infurmazioni.

A visualizazione di l'imaghjini tradiziunali 3D statici è dinamichi spessu hà esigenze elevate per u rendiment di trasfurmazioni di l'imaghjini è a larghezza di banda di visualizazione di a GPU.A GPU hà bisognu à compie u processu di vertice di grafica, u calculu di rasterizazione, a mappatura di texture, u processu di pixel, è a pruduzzioni back-end.Hè appiicata à i metudi di trasfurmazioni di software cum'è l'algoritmu di a matrice di trasfurmazioni è l'algoritmu di prughjezzione.

Cunsiglii:
1.Trattamentu di u vertice: GPU leghje i dati vertici chì descrizanu l'aspettu di gràfiche 3D, è determina a forma è a rilazioni di a pusizione di gràficu 3D secondu i dati vertici, è stabilisce u scheletru di gràficu 3D cumpostu di poligoni.
2.Calculazione di rasterizazione: L'imaghjini veramente affissati nantu à u monitoru hè cumpostu di pixel, è u prucessu di rasterizazione cunvertisce i grafici vettoriali in una seria di pixel.
Trattamentu 3.Pixel: compie u calculu è u processu di pixel, è determina l'attributi finali di ogni pixel.
4.Texture mapping: A mappatura di texture hè realizata nantu à u scheletru di gràfiche 3D per generà effetti grafici "veri".

I chips di a serie T5L cuncepiti indipindentamente da DWIN anu una decodificazione hardware di l'imaghjini JPEG integrata à alta velocità, è u software DGUS adopta u metudu di sovrappone è visualizà parechje strati JPEG per ottene effetti UI ricchi.Ùn hà micca bisognu di disegnà l'imaghjini 3D in tempu reale, ma solu deve visualizà 3D staticu / dinamicu Quandu si mostra l'imaghjini, a suluzione intelligente di schermu DGUS hè assai adattata, chì pò realizà effetti d'animazione 3D assai còmodamente è rapidamente, è veramente restaurà u rendering 3D. effetti.

Display d'animazione 3D Smart Screen DGUS

Cumu realizà l'animazione 3D attraversu u screnu intelligente DGUS?

1. Cuncepisce è fà i schedarii d'animazione 3D, è l'esporta cum'è sequenze d'imaghjini JPEG.

wps_doc_0

2. Importà a sequenza di l'imaghjini sopra in u software DGUS, aghjunghje a stampa à u cuntrollu di l'animazione, stabilisce a velocità di l'animazione è altri parametri, è hè cumpletu.

wps_doc_1
wps_doc_2

Infine, genera un schedariu di prughjettu è scaricallu à a pantalla intelligente DGUS per fighjà l'effettu di l'animazione.In l'applicazioni pratiche, l'utilizatori ponu cuntrullà l'animazione per inizià / piantà, ammuccià / mostra, accelerà / decelerate, etc.


Tempu di Postu: 11-Jan-2023