Pruvamu!Software DGUS V7 aghjurnatu

Ricertamenti, DWIN Technology hà ottimizatu è aghjurnatu a versione V7 di u software DGUSII (applicabile à T5 è T5L), chì rende u prucessu di debugging è di sviluppu più convenientu è porta una sperienza di sviluppu più amichevule.

Punti di aghjurnamentu:

1. Arrange rapidamente cuntrolli

Aghjunghjite "funzione di array" per realizà una rapida disposizione di cuntrolli di u listessu tipu.Basatu nantu à u cuntrollu attualmente sceltu, i cuntrolli sò disposti secondu u numeru di fila di l'array stabilitu, a larghezza di a fila, u numeru di a colonna è a larghezza di a colonna.

2.Support cumunicazione seriale durante preview

Sta funzione pò simule a cumunicazione seriale nantu à a basa di l'anteprima di l'effettu di u prugettu DGUS.

3.Add a funzione di aghjunghje cuntrolli in batch

Quandu un gran numaru di cuntrolli di u listessu tipu hè necessariu, pudete aduprà a funzione batch per copià i cuntrolli di u stessu tipu, è l'indirizzi variabili di i cuntrolli copiati aumentanu in sequenza.

4.Add strumentu di generazione di font

A biblioteca di font ASCII, a libreria di font GBK è a libreria di font Unicode sò cumminati in l'uttellu di generazione di fonti per simplificà u prucessu di generazione di fonti.

5.Add cuntrollu reta distribuzione

In a nova versione di u software DGUS, u cuntrollu di a rete di distribuzione hè aghjuntu, è l'utilizatori ponu compie a cunfigurazione 22-file di l'interfaccia di rete più rapidamente.(Nota: Questa funzione supporta soluDWINrete di distribuzione di moduli WIFI-10)

cgcbcvc


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022