Sistema di Registrazione di Sampling NAT Basatu nantu à a Pantalla DWIN

——Spartitu da u Forum DWIN

Basatu nant'à 7-inch, schermu DWIN 10.1-inch, stu prugrammu hè rispittivamenti fattu u tirminali iscrizzione infurmazione massa, tirminali workstation, à ghjunghje sin'à u numeru di telefonu massa è cullizzioni infurmazione identità è query, mandà generazioni checklist è altre funzioni.Sustituendu u riempimentu manuale di e forme attraversu a pantalla DWIN pò migliurà efficacemente a qualità è l'efficienza di a raccolta di dati è riduce u tempu d'attesa di e masse.

1.Scheme schema di bloccu

 imagine 1

1.1 Schema schema

imagine 2 

imagine 3

1.2 Prugramma fisicu

2. Introduzione à u prugramma

(1) Principali idee di design

Inserite u numeru di telefuninu o u numeru d'identità, cliccate nantu à a dumanda, caricate à u PC attraversu u portu seriale, dopu chì u PC riceve u cumandamentu, leghjite l'indirizzu guardatu in u telefuninu o a carta d'identità per ricuperà e dati, è leghje i dati in excel. per paragone.

Dopu chì l'infurmazioni di a persona campionata hè registrata, u nome, u numeru di provette di prova, u numeru di seriale, etc. seranu visualizati in a stazione di travagliu di campionamentu.Dopu u campionamentu, un signalu hè mandatu à u servitore, u servitore sguassate i dati, è aspetta chì a prossima persona di campionamentu registrà.

(2)Design DGUS GUI

imagine 4 

3.1 Interfaccia di dumanda

 imagine 5

3.2 Nova interfaccia di u schedariu

 imagine 6

3.3 Interfaccia cunferma dati

 imagine 7

3.4 Interfaccia di u sistema di registrazione

3.User esperienza di sviluppu

"Puderà cuntribuisce di più à a prevenzione è u cuntrollu di COVID-19 pò riduce a carica di e persone intornu à voi, riduce u tempu d'attesa per u campionamentu, è permette a dati per esse trasmessi più precisamente.Questu hè ciò chì aghju pagatu per più di un mesi di travagliu duru.Vale a pena!A qualità è u supportu tecnicu di DWIN Smart Screen pò esse dichjaratu chì hè u megliu trà i schermi seriali chì aghju mai utilizatu!Continuaraghju à migliurà stu prughjettu.

Infine, vogliu ringrazià di novu DWIN, è ancu i mo capi di unità, i culleghi è i netizens per u so sustegnu in stu sviluppu.Vogliu DWIN più forte è più forte, è speru chì l'epidemie finisci prestu!"


Tempu di Postu: Aug-09-2022