Sparte: Soluzione di sistema di cuntrollu intelligente di purificatore d'acqua basata nantu à u screnu intelligente DWIN T5L -- Da u Forum di sviluppatori DWIN

A suluzione generale hè basatu annantu à u disignu di a scheda di valutazione EKT043, è un unicu chip T5L gestisce u touch screen display è u cuntrollu di u sistema esternu:
(1) Riceve è processà i segnali di commutazione di alta è bassa tensione monitorati da u sensor d'alta tensione, è vede i valori nantu à u screnu in tempu reale;
(2) Cuntrolla u funziunamentu di l'entrata di l'acqua è di e valvole solenoidi di lavare è di e pompe d'acqua d'alta pressione per realizà funzioni cum'è u flussu automaticu di l'equipaggiu, a visualizazione di u statu di u funziunamentu, l'allarmi intelligenti è i prompt.

1. Panoramica di u prugramma
1) U principiu di travagliu di u purificatore d'acqua
imagine 1
2.Block diagram di u chip T5L cuntrollu principali
imagine 2
3. Cumpusizioni di schema di sistema
Cunsigliu di valutazione EKT043 + dispusitivu di cuntrollu (1 pompa di ingressu d'acqua, 1 pompa di uscita d'acqua, interruttore di pressione alta è bassa è interruttore di livellu di liquidu altu è bassu).
Frà elli, l'interruttore d'alta pressione cuntrolla l'iniziu è a fine di a macchina.Quandu l'acqua hè aduprata, u pipeline hè liberatu, l'alta pressione hè chjusa automaticamente, è a macchina rimette l'acqua;Quandu u cisterna d'acqua hè pienu d'acqua, a pressione di a pipeline di a macchina aumenta, l'alta pressione hè disconnected, è a macchina ferma l'almacenamiento d'acqua.
L'interruttore di bassa tensione pruteghja a macchina.Quandu l'acqua hè tagliata o a pressione di l'acqua hè insufficiente, l'interruttore di bassa tensione hè automaticamente disconnected, è a macchina si ferma di travaglià per impedisce chì a pompa di rinfurzà ùn si ferma in un statu anidru è dannu u circuitu di a macchina.

4. U sviluppu di u prugramma
(1) Disegnu di l'interfaccia d'utilizatore (UI).
Per mezu di u software DGUS II, a visualizazione di l'interfaccia d'utilizatore è a cunfigurazione di a funzione touch pò esse cumpletata cù codice zero.
imagine 3
(2) Sviluppu di funzioni di u sistema
Sviluppà u core OS di u chip T5L attraversu u software keil per realizà u almacenamentu di password è u cuntrollu di i dispositi di cuntrollu esterni.


Tempu di Postu: 16-Jan-2023