Soluzioni di Air Detector di Tecnulugia DWIN

Cù u sviluppu di l'ecunumia è a migliione di u standard di vita, più è più persone capiscenu l'impurtanza di l'ambiente è a salute.Cù u sviluppu di l'apparecchi intelligenti di a casa, u monitoraghju di a qualità di l'aria hè diventatu sempre più automaticu.Cù a quantità crescente di persone utilizanu un detector d'aria intelligente per detectà a qualità di l'aria interna, puderia prutege a salute di e so famiglie.

Principii di funziunamentu di u detector d'aria

1

Esempiu di pruduttu suluzione

U detector d'aria hè un strumentu in tempu reale per detect formaldehyde, PM2.5, TVOC è temperatura è umidità.Per mezu di u so sensoru di rilevazione di l'aria interna, a concentrazione di contaminanti pò esse misurata accuratamente, è l'indice di qualità di l'aria AQI pò esse calculatu.Quandu a cuncentrazione supera u standard, l'alarma serà datu.

U principiu di funziunamentu di u detector d'aria: i segnali di u sensoru di formaldeide, u sensoru PM2.5, u sensore TVOC è u sensore di temperatura è umidità sò amplificati da un amplificatore operativu, è l'interferenza di u rumore hè eliminata da u circuitu di filtrazione.Allora, hè cullatu da l'annunziu, processatu è calculatu da CPU d'alta precisione 32-bit, è poi cunvertitu in valore di cuncentrazione di contaminanti è affissatu.

Soluzione di detector d'aria intelligente DWIN

2

A soluzione di rilevatore d'aria intelligente DWIN hè basata nantu à u chip duale 350MHz 8051 core T5L ASIC sviluppatu indipendentemente da a tecnulugia DWIN.Hè dotatu di 4.3 inch IPS LCD cù risoluzione 800 * 480.Pò purtà u modulu wifi-10 è u modulu di ricunniscenza vocale offline vdm-10.Hà e caratteristiche di una bella interfaccia, un funziunamentu convenientu è un bonu effettu di interazzione.Supporta diverse rilevazioni in tempu reale di formaldeide di l'aria interna, diossidu di carbonu, PM2.5, TVOC, temperatura è umidità, è hè adattatu per i rilevatori di l'aria domestica.

Funzione di prugramma:

● 24 bit di culore veru per una sperienza visuale superiore.

● Touch screen alta definizione, u funziunamentu toccu hè assai liscia.

● Disegnu di interazzione umanizatu, sustene l'interazzione di voce è u cambiamentu dinamicu di fondo.

● Support una reta di distribuzione buttone, una calibrazione chjave.

● Supporta diversi tipi di display numericu di sensori, supportanu a previsione di u clima, a temperatura è a visualizazione di a curva PM2.5 in tempu reale.

● Supporta u cambiamentu di u screnu horizontale è verticale, a rilevazione mobile hè assai còmuda.

3

Esempiu di prudutti di suluzione è cumpunenti

Cunsigliu di selezzione

U mudellu cunsigliatu

dt30253304001a

Taglia

4,3 inch

Risoluzione

800 * 480

Tipu di schermu

schermu IPS di vista larga

Culore

Culore 24 bit, culore 16.7M

Tippu di toccu

touch screen capacitivu

Esempiu di pruduttu suluzione

Vantaghji di u schema

1. T5l ASIC cuncepimentu unicu chip, un chip per cumplettà a visualizazione LCD, u cuntrollu di u toccu, l'acquisizione è u processu di dati di sensori, l'espansione periferica di commutazione / analogica, alta integrazione, u costu generale hè assai cumpetitivu.

2. GUI cool è flexible pò integrà una varietà di funzioni di interazzione umanu-computer mature, cum'è ricunniscenza di parlà offline, ricunniscenza semantica in linea, trasmissione di voce, sensazione di u corpu umanu, etc., per aiutà i clienti à compie rapidamente u sviluppu di u produttu.

3. Basatu nantu à u cloud Dwin, diverse applicazioni APP nantu à u terminal mobile ponu esse realizate.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021