L'applicazione di l'Ajustable Power LCD Power Basatu nantu à DWIN T5L ASIC

——Spartitu da DWIN Froum

Utilizendu u chip DWIN T5L1 cum'è u core di cuntrollu di tutta a macchina, riceve è processa u toccu, l'acquisizione ADC, l'infurmazioni di cuntrollu PWM, è guida u screnu LCD di 3.5-inch per visualizà u statu attuale in tempu reale.Supporta l'aghjustamentu remotu di u toccu di a luminosità di a fonte di luce LED attraversu u modulu WiFi, è sustene l'alarma vocale.

Funzioni di u prugramma:

1. Adoptate chip T5L per eseguisce à alta frequenza, u campionamentu analogicu AD hè stabile, è l'errore hè chjucu;

2. Supportu TYPE C direttamente cunnessu à u PC per u debugging è u prugramma;

3. Support interfaccia di core OS high-vitezza, portu parallelu 16bit;Portu PWM core UI, porta AD, cuncepimentu di l'applicazione à pocu costu, senza bisognu di aghjunghje MCU supplementari;

4. Support WiFi, Bluetooth remote control;

5. Support 5 ~ 12V DC wide voltage è larga gamma input

imagine 1

1.1 Schema schema

imagine 2

1.2 scheda PCB

imagine 3

1.3 Interfaccia d'utilizatore

Vergogna introduzione:

(1) Disegnu di circuitu hardware

imagine 4

1.4 Schema di circuitu T5L48320C035

1. L'alimentazione logica MCU 3.3V: C18, C26, C27, C28, C29, C31, C32, C33;

2. MCU core power supply 1.25V: C23, C24;

3. Alimentazione analogica MCU 3.3V: C35 hè l'alimentazione analogica per MCU.Quandu si scrive, u core 1.25V ground è a terra logica ponu esse cumminati, ma a terra analogica deve esse separata.U terrenu analogicu è a terra digitale deve esse culligatu à u polu negativu di u condensatore grande di output LDO, è u polu pusitivu analogicu deve esse ancu cullatu à u polu pusitivu di u condensatore grande LDO, cusì chì u rumore di campionamentu AD hè minimizatu.

4. Circuitu d'acquistu di signali analogichi AD: CP1 hè u condensatore di filtru di input analogicu AD.Per riduce l'errore di campionamentu, a terra analogica è a terra digitale di u MCU sò separati indipindente.U polu negativu di CP1 deve esse cunnessu à a terra analogica di u MCU cù impedenza minima, è i dui condensatori paralleli di l'oscillatore di cristallo sò cunnessi à a terra analogica di u MCU.

5. Circuitu Buzzer: C25 hè u capacitore di alimentazione per u buzzer.U buzzer hè un dispositivu inductivu, è ci sarà un piccu currente durante l'operazione.Per riduce u piccu, hè necessariu di riduce u currente di MOS di u buzzer per fà u travagliu di u tubu MOS in a regione lineale, è cuncepisce u circuitu per fà u travagliu in u modu di cambiamentu.Innota chì R18 deve esse cunnessu in parallelu à e duie estremità di u buzzer per aghjustà a qualità di u sonu di u buzzer è rende u buzzer sonu croccante è piacevule.

6. Circuitu WiFi: WiFi chip sampling ESP32-C, cù WiFi+Bluetooth+BLE.Nantu à u cablaggio, a terra di putenza RF è a terra di signale sò separati.

imagine 5

1.5 Disegnu di circuitu WiFi

In a figura sopra, a parte suprana di u revestimentu di cobre hè u ciclu di terra di putenza.U loop di terra di riflessione di l'antenna WiFi deve avè una grande area à a terra di putenza, è u puntu di cullizzioni di a terra di putenza hè u polu negativu di C6.Un currente riflessu deve esse furnitu trà a terra di putenza è l'antenna WiFi, cusì ci deve esse un revestimentu di cobre sottu l'antenna WiFi.A durata di u revestimentu di cobre supera a lunghezza di l'estensione di l'antenna WiFi, è l'estensione aumenterà a sensibilità di u WiFi;puntu à u polu negativu di C2.Una grande zona di rame pò scherma u rumore causatu da a radiazione di l'antenna WiFi.I terreni di ramu 2 sò siparati nantu à a capa di fondu è cullate à u pad mediu di ESP32-C attraversu vias.A terra di putenza RF hà bisognu di una impedenza più bassa di u loop di terra di signale, cusì ci sò 6 vias da a terra di putenza à u chip pad per assicurà una impedenza abbastanza bassa.U ciclu di terra di l'oscillatore di cristallo ùn pò micca avè una putenza RF chì scorri per ellu, altrimenti l'oscillatore di cristallo genererà jitter di frequenza, è l'offset di frequenza WiFi ùn serà micca capaci di mandà è riceve dati.

7. Backlight LED circuit supply power: SOT23-6LED driver chip sampling.L'alimentazione DC / DC à u LED forma indipindentamente un ciclu, è a terra DC / DC hè cunnessa à a terra 3.3V LOD.Siccomu u core di u portu PWM2 hè statu specializatu, emette un signalu 600K PWM, è un RC hè aghjuntu per utilizà l'output PWM cum'è un cuntrollu ON / OFF.

8. Gamma di input di tensione: dui step-downs DC / DC sò cuncepiti.Nota chì i resistori R13 è R17 in u circuitu DC / DC ùn ponu esse omessi.I dui chip DC / DC supportanu finu à 18V input, chì hè convenientu per l'alimentazione esterna.

9. USB TYPE C debug portu: TYPE C pò esse chjapputu è unplugged in avanti è in daretu.Inserzione in avanti cumunicà cù u chip WIFI ESP32-C per programà u chip WIFI;inserzione inversa cumunicà cù u XR21V1410IL16 per programà u T5L.TYPE C supporta l'alimentazione di 5V.

10. A cumunicazione di u portu parallelu: u core T5L OS hà parechji porti IO gratuiti, è a cumunicazione di u portu parallelu 16bit pò esse designatu.Cumminatu cù u protocolu di portu parallelu ST ARM FMC, sustene a lettura è a scrittura sincrona.

11. Disegnu di l'interfaccia LCM RGB d'alta velocità: a pruduzzione T5L RGB hè direttamente cunnessa à LCM RGB, è a resistenza di buffer hè aghjuntu à mezu à riduce l'interferenza di l'ondulazione di l'acqua LCM.Quandu u cablaggio, riduce a lunghezza di a cunnessione di l'interfaccia RGB, in particulare u segnu PCLK, è aumenta i punti di prova di l'interfaccia RGB PCLK, HS, VS, DE;u portu SPI di u screnu hè cunnessu à i porti P2.4 ~ P2.7 di u T5L, chì hè cunvenutu per cuncepisce u driver di schermu.Pigliate i punti di prova RST, nCS, SDA, SCI per facilità u sviluppu di u software sottostante.

(2) Interfaccia DGUS

imagine 6 imagine 7

1.6 Cuntrolla di visualizazione variabile di dati

(3) OS
//———————————Formato di lettura è scrittura DGUS
typedef struct
{
u16 indirizzu;//indirizzu variabile UI 16bit
u8 datLen;// lunghezza di dati 8bit
u8 *pBuf;// Puntatore di dati 8bit
} UI_packTypeDef;//DGUS leghje è scrive pacchetti

//——————————-controlu di visualizazione variabile di dati
typedef struct
{
u16 VP;
u16 X;
u16 Y;
u16 culore;
u8 Lib_ID;
u8 FontSize;
u8 Alignment;
u8 IntNum;
u8 DecNum;
u8 Type;
u8 LenUint;
u8 StringUinit[11];
} Number_spTypeDef;// struttura di descrizzione di variabile di dati

typedef struct
{
Number_spTypeDef sp;// Definisce u puntatore di descrizzione SP
UI_packTypeDef spPack;// Definisce u pacchettu di lettura è scrittura di a variabile SP DGUS
UI_packTypeDef vpPack;//Define vp variable DGUS lettura è scrittura pacchettu
} Number_HandleTypeDef;// struttura variabile di dati

Cù a definizione di a variabile di dati precedente.Dopu, definisce una variabile per a visualizazione di campionamentu di tensione:
Number_HandleTypeDef Hsample;
u16 voltage_sample;

Prima, eseguite a funzione di inizializazione
NumberSP_Init(&Hsample,voltage_sample,0 × 8000);//0×8000 quì hè u puntatore di descrizzione
//——Variabile di dati chì mostra l'inizializazione di a struttura di u puntatore SP——
void NumberSP_Init (Number_HandleTypeDef *number,u8 *value, u16 numberAddr)
{
number->spPack.addr = numberAddr;
number->spPack.datLen = sizeof (number->sp);
numeru->spPack.pBuf = (u8 *)&number->sp;
        
Read_Dgus(&number->spPack);
number->vpPack.addr = numeru->sp.VP;
switch(number->sp.Type) //A durata di dati di a variabile vp hè automaticamente selezziunata secondu u tipu di variabile di dati cuncepitu in l'interfaccia DGUS.

{
casu 0:
casu 5:
numeru-> vpPack.datLen = 2;
rompe;
casu 1:
casu 2:
casu 3:
casu 6:
numeru-> vpPack.datLen = 4;
casu 4:
numeru-> vpPack.datLen = 8;
rompe;
}
numeru->vpPack.pBuf = valore;
}

Dopu à l'inizializazione, Hsample.sp hè l'indicatore di descrizzione di a variabile di dati di campionamentu di tensione;Hsample.spPack hè l'indicatore di cumunicazione trà u core OS è a variabile di dati di campionamentu di tensione UI attraversu a funzione di l'interfaccia DGUS;Hsample.vpPack hè l'attributu di cambià a variabile di dati di campionamentu di tensione, cum'è font Colors, etc. sò ancu passati à u core UI attraversu a funzione di l'interfaccia DGUS.Hsample.vpPack.addr hè l'indirizzu variabile di dati di campionamentu di tensione, chì hè stata automaticamente ottenuta da a funzione d'inizializazione.Quandu cambiate l'indirizzu variabile o u tipu di dati variabili in l'interfaccia DGUS, ùn ci hè bisognu di aghjurnà l'indirizzu variabile in u core OS in modu sincronu.Dopu chì u core di u SO hà calculatu a variabile voltage_sample, hè solu bisognu di eseguisce a funzione Write_Dgus(&Hsample.vpPack) per aghjurnà.Ùn ci hè bisognu di imballà u voltage_sample per a trasmissione DGUS.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022