L'impurtanza di un sustegnu tecnicu prufondu è una relazione à longu andà

Guillermo Omar Gozi hè diventatu un rappresentante di vendita per DWIN in Argentina in 2021. Finu à avà, hà aiutatu DWIN à vende ¥250,000 in Argentina è hà guadagnatu 5 clienti cù ordini batch.Attualmente, ci sò circa 15 clienti in seguitu efficace.

1.Cumu hè diventatu un rappresentante di vendita per DWIN?
Per parechji anni, Guillermo Omar Gozi era u cliente di DWIN.Hà compru parechji prudutti DWIN è hà sviluppatu da ellu stessu.Hà trovu chì i prudutti di DWIN sò assai costuali è di alta qualità.Prima di diventà un rappresentante di vendita di DWIN, avia sviluppatu alcuni clienti lucali è vindutu i prudutti di DWIN.DWIN hà cuntattatu cù ellu è hà firmatu un cuntrattu cù ellu l'annu passatu.

2.How per truvà novi clienti è mantene a fidelizazione di i clienti?
Guillermo Omar Gozi visita l'imprese per sviluppà i clienti.Un rappresentante di vendita deve esse familiarizatu cù i prudutti.Guillermo Omar Gozi investiga l'area di applicazione di u pruduttu di DWIN è cerca l'imprese chì travaglianu in quella zona.In seguitu, cuntattate queste cumpagnie, manda infurmazioni è li visita.

In a prima fase, hà prumuvutu principarmenti i schermi LCD K600+ di DWIN, è più tardi si vultò à schermi LCD cù u chip auto-sviluppatu di DWIN T5L.À u listessu tempu, hà ancu sviluppatu a pantalla di Android di DWIN è l'hà esportatu in Giappone.A vendita di i prudutti di DWIN ùn hè micca solu furnisce i prudutti (almenu à u principiu).A maiò parte di l'utilizatori putenziali necessitanu un sustegnu prufondu è cunsiglii per fà u travagliu di u so prughjettu.Guillermo Omar Gozi eccelle à furnisce un supportu tecnicu è stabilisce relazioni à longu andà cù i clienti.

U successu di Guillermo Omar Gozi cum'è agente di vendita hè inseparabile da e so eccellenti capacità di sviluppu.Hè prufessore in lingua C è u sviluppu Modbus, chì face chì ùn hà micca scontru difficultà quandu si passa da schermi LCD K600 + à schermi LCD T5L.Sapi ancu qualchì disignu di hardware.Quandu hà sviluppatu schermi DWIN Android, hà pruvatu à aghjunghje qualchì hardware, cum'è un modulu 4G, per risponde à i bisogni di l'esportazione in Giappone.

3. prughjetti successu
1) FAMAC hè una sucietà chì face ascensori.Avianu bisognu di display cumunicatu CAN.Guillermo Omar Gozi li hà aiutatu cù l'implementazione di u software.In più di l'implementazione di u software, unu di i prublemi hè u voluminu assai bassu di a visualizazione (I clienti anu da aghjunghje un amplificatore).U novu mudellu di ascensore serà liberatu da marzu 2023

2) TECNOCORT produce scaldacqua residenziale.U so novu prughjettu usa schermi DWIN COF persunalizati, basatu nantu à DMG85480F050-01WTC.Gozi hà implementatu u software per cuntrullà u dispusitivu in un display DWIN.I prudutti seranu liberati u 2u trimestre di u 2023.

scaz

DMG85480F050-01WTC Link AliExpress:
https://www.aliexpress.com/item/1005003605139993.html?spm=5261.ProductManageOnline.0.0.17244edfOB6lkC

L'infurmazioni di cuntattu di Guillermo Omar Gozi:
Guillermo Zino
+5491159080488
dwin@gozi.com.ar
gzino@gozi.com.ar

Grazie à Guillermo Omar Gozi per u so sforzu cum'è rappresentante di vendita di DWIN.Aspittemu di avè più partenarii eccellenti cum'è rappresentanti di vendita di DWIN.


Tempu di posta: 06-Jan-2023