Actualizazione di DGUS: Supportu cumpletu per a riproduzione di video digitale

Actualizazione di DGUS: Supportu cumpletu per a riproduzione di video digitale

 

Per fà più facilità à i clienti per realizà a funzione di riproduzione di video, DGUS hà aghjustatu un cuntrollu di "video digitale".Tutti i schermi intelligenti di a serie T5L (eccettu a serie F) solu bisognu di aghjurnà à l'ultima versione di u kernel per sustene sta funzione.Sta funzione supporta l'operazioni di cuntrollu cum'è a sincronizazione di l'audio è di u video, l'aghjustamentu di a freccia di u quadru, a riproduzione / pausa, etc. Pò esse appiicata à scenarii cum'è a rotazione di publicità, l'insignamentu di u video è a guida d'usu di u produttu.

Video:

1.How per aghjurnà à l'ultima versione?

Segui i passi sottu per aghjurnà à l'ultimu kernel "T5L_UI_DGUS2_V50" 

imagine 1

2.How à sviluppà a funzione di riproduzione video digitale?

Cunsiglii: I prudutti standard di schermi intelligenti di a serie T5L anu riservatu un portu di espansione di almacenamiento 48 + 512MB, l'utilizatori ponu espansione secondu a dimensione di u schedariu video.

1) Scaricate l'ultima versione di u strumentu di sviluppu DGUS: T5L_DGUS Tool V7640.

2) Preparate materiale video.

imagine 2

3) Fate i schedari Video attraversu strumentu Movie, è furmati Video cumuna cum'è MP4 pò esse direttamente impurtati è cunvertiti.Nota chì u schedariu finitu deve esse numeratu currettamente per DGUS per assignà spaziu di almacenamento.

imagine 3

 

imagine 5 imagine 4

 

4) Utilizendu u DGUS Tool preparatu in u passu 1, aghjunghje u cuntrollu "Digital Video" à l'imaghjini di fondo, selezziunate u schedariu ICL è u schedariu WAE appena fattu, è stabilisce a freccia di u quadru è altri parametri.

imagine 6

5) Generate un schedariu di cunfigurazione, mette i seguenti schedari in u cartulare DWIN_SET è scaricate à u screnu inseme.

imagine 7

产品内核


Tempu di post: 28-jun-2022